PIM TENSEN de online specialist
Wenslijst: Items: 0
Winkelwagentje: Items: 0 Totaalprijs: 0,-

Service & Garantie

Service & Garantie


Service

Specialisme groeit als kennis gedeeld wordt. Daarom kunt u bij Pim Tensen rekenen op persoonlijke aandacht en ondersteuning met kennis van zaken. Daarnaast bieden wij een uitgebreide toelichting en geven specificaties voor vrijwel al onze producten. En natuurlijk staat onze klantenservice u graag bij met raad en daad. Tijdens onze openingstijden wordt u altijd snel geholpen via telefoon en e-mail. Bereikbare knowhow, zoals u mag verwachten.


Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op +31(0)20-6597583:

maandag 
09.00 tot 17.00 
dinsdag 09.00 tot 17.00
woensdag 09.00 tot 17.00
donderdag 09.00 tot 17.00
vrijdag 09.00 tot 17.00

 

Openingstijden vestiging

Daarnaast kunt u maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur terecht bij onze vestiging in Ede. Voor actuele openingstijden bekijk de website www.concept4cars.nl. Met uitzondering van koopavonden

 

Garantie & Reparatie

Wat mag u van ons verwachten?

Pim Tensen levert de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen. Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice +31(0)20 - 659 7583. Voor een snelle afhandeling vragen wij u de artikelgegevens en orderbevestiging bij de hand te houden.


Garantietermijn

Voor de meeste artikelen geldt een garantietermijn van één jaar. Binnen de termijn van de fabrieksgarantie zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing. Indien het artikel opgestuurd moet worden naar de fabrikant, dan dient u het artikel franko op te sturen naar onze vestiging in Ede met retourformulier en garantiebewijs (voor zover van toepassing) Wij zorgen ervoor dat het artikel naar de service afdeling van de fabrikant wordt gestuurd.

Zodra de klacht door de fabrikant is afgehandeld wordt het artikel via ons naar u geretourneerd.

 

Indien de fabrikant van mening is dat beschadiging door opzet of door nalatigheid, onoordeelkundig gebruik/installatie en nalatig onderhoud is veroorzaakt kan de fabrikant besluiten niet tot gratis reparatie of vervanging over te gaan.

 

Algemene leveringsvoorwaarden


Vanzelfsprekend zijn op alle artikelen onze algemene voorwaarden van toepassing en proberen we altijd samen met u tot een passende oplossing te komen.

 

 

naar boven
© 2005 - 2018 Pim Tensen Group | Webdesign: Reclamebureau Connexx