Menu
Winkelmand

Coronavirus

Coronavirus

Het coronavirus verspreidt zich in een rap tempo over de hele wereld. Dat heeft grote gevolgen voor de hele samenleving. Logistiek heeft hierin een ontzettend belangrijke functie. Maar de levering van pakketten gaat niet zonder slag of stoot. Corona heeft een flinke invloed op de bezorging van pakketten. Wat is er gewijzigd?

Zodra wij nieuwe updates van onze vervoerder ontvangen delen wij dit met jullie in dit artikel.


27-05-2020

Het is drukker dan normaal bij Postnl en andere bezorgbedrijven door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te laten bezorgen. Houdt je track en trace goed in de gaten voor meer informatie. Heb je jouw bestelling snel nodig, kies dan voor 'Afhalen in Ede'.


16-04-2020

Inmiddels hebben alle pakket diensten te kampen met veel zieken, grote aantallen pakketten en pakketten die voorrang hebben, zoals pakketten voor medische toepassingen. PostNL maakt zelf een keuze welke zendingen zij als eerste doorlaten gaan. Dit kan voor jou betekenen dat jouw pakket een vertraging heeft van 2 tot 7 WERKDAGEN. Wij zijn hiervan afhankelijk en kunnen dit proces helaas niet versnellen. Wat je wel kunt doen is overleggen met ons of je jouw bestelling eventueel ook op kunt halen in Ede. Wanneer wij de door jou bestelde producten op voorraad hebben kun je op een afgesproken tijd jouw pakket ophalen. Je krijgt dan uiteraard je verzend-kosten terug.

Alvast bedankt voor jebegrip in deze lastige tijd!


14-04-2020

PostNL heeft te kampen met veel ziekte en extreme drukte door het coronavirus. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling vertraging heeft. Wij verzenden jouw bestelling zo snel mogelijk maar zijn afhankelijk van de pakketdienst. Je krijgt van de PostNL een track & trace code waarin mogelijk staat dat het pakket “nog niet” is ontvangen door PostNL. Dit betekent dat wij het pakket wel verzonden hebben maar dat de verwerking door PostNL nog niet is voltooid.

Wij vragen je begrip hiervoor.


01-04-2020

Wij krijgen op dit moment veel vragen over de leverdata van je bestelling. Dit begrijpen wij volkomen. Wij doen er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk over te dragen aan onze bezorgdiensten. Helaas hebben die, door de grote drukte van dit moment, moeite om alle pakketten op tijd uit te leveren. 

De bezorgdiensten zijn op dit moment drukker dan de afgelopen feestdagen. 

Wij vragen je begrip hiervoor.


16-03-2020

In verband met het Corona virus houden wij de richtlijnen en adviezen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Het coronavirus kan volgens het RIVM niet overgedragen worden via post enveloppen of pakketten. Daarnaast volgen wij de maatregelen op de voet die onze pakketdiensten zoals PostNL toepassen.

Vooralsnog (16-03-2020) zijn er geen vertragingen in de bezorging van pakketten via de pakketdiensten. Mocht een pakket toch vertraging oplopen dan laten wij dit u tijdig weten.

Hieronder staat een link van PostNL over de veelgestelde vragen omtrent pakketten en het coronavirus.

httpS://bit.ly/38Tdi8S